|
1.
Tulisan ngeunaan riwayat hirup hiji jalma disebutna….
A.
géografi
B.
monografi
C.
biografi
D.
léksikografi
E.
palografi
2.
Ieu di handap anu henteu kaasup kana wanda jeung
sipat riwayat hirup, nyaéta….
A.
otobiografi
B.
biografi
C.
authoried
biography
D.
unauthorized
biography
E.
electric biography
3.
Ieu di handap ilaharna teu kaasup kana eusi
biografi, nyaéta….
A.
ngaran, tempat, titimangsa lahir, jeung kulawarga
B.
cita-cita jeung pangalaman atikan
C.
pangalaman gawé jeung organisasi
D.
kakayaan jeung
harta benda nu dipiboga
E.
préstasi nu kacangking
4.
Najan aktif dina ékstrakulrikulér, Aris tetep
némbongkeun kadariaan dina widang akademik. Ku kituna, ti mimiti kelas VIII,
Aris réngking hiji waé. Waktu diumumkeun kalulusan, Aris gé jadi juara umum
lantaran punteun UN panggeudéna sa-SMP.
Sempalan
otobiografi di luhur medarkeun…..
A.
kasang tukang kaluarga tokoh
B.
kaparigelan/kaistiméwaan tokoh
C.
kasang tukang pendidikan
D.
idéntitas tokoh
E.
carita tokoh keur leutik
5.
Téks:
Hiji mangsa, réréncangan Radén Déwi Sartika nampi serat.
Kumargi teu tiasa maca, nya nyuhunkeun pangmaoskeun ka Radén déwi sartika.
Anjeunna sedih ningali nasib kaomna siga kitu téh. Kumaha lamun eusi surat
téh bakal nyilakakeun dirina? Ěta nu jadi salasahiji pangjurung ka Radén Déwi
sartika pikeun ngamajukeun kaom wanoja.
Sempalan
biografi di luhur nyaritakeun….
A.
cita-cita Déwi sartika
B.
tarékah Radén Déwi Sartika dina ngahontal cita-citana
C.
bédana jasa Radén déwi sartika jeung R.A. Kartini
D.
pangjurung (motivasi) Radén Déwi Sartika pikeun
ngaronjatkeun kaum wanoja
E.
pangajén anu dianugrahkeun ka Radén Déwi Sartika
6.
Radén Déwi Sartika gedé pisan jasana enggoning
ngaronjetkeun darajat kaum wanoja.
Kecap wanoja dina kalimah di luhur bisa
diganti ku kecap….
A.
budak
B.
kolot
C.
awéwé
D.
lalaki
E.
bangsawan
7.
Pikeun ngalaksanakeun cita-citana, Radén Déwi Sartika
ancrub kana widang atikan ku cara ngadegkeun sakola.
Kecap
anu dimiringkeun tarjamahna….
A.
terjun – pendidikan
B.
tinggal – pendidikan
C.
masuk – pendidikan
D.
terjun – keilmuan
E.
tinggal – keilmuan
8.
Téks:
Ku lantaran harita nu nyekel kakawasana téh para ménak nu
kacida pageuhna kada adat istiadat, kaum wanaja teu bisa majar kumaha, salian
ti narima kana nasibna. Golongan feudal nuduh yén upama wanoja pinter (jembar
ku élmu), ieu téh patukang tonggong jeung adat kabiasaan (tradisi). Tapi
Radén Déwi Sartika nandeskeun yén adat kabiasaan téh dijieun ku jelema, ku
kituna bisa dirobah deui ku jelema kénéh diluyukeun jeung kamajuan masarakat
atawa jaman.
Sempalan
teks biografi di luhur nyaritakeun….
A.
kasang tukang kahirupan masarakat di sabundeuran
tokoh
B.
tradisi masarakat anu patukang tonggong jeung
cita-cita tokoh
C.
dukungan atawa pangjurung anu ditarima tokoh ti
masarakatna
D.
tradisi masarakat anu luyu (sesuai) jeung jaman
E.
sajajarna kaom wanoja jeung kaom lalaki
9.
Téks:
Tanggal
1 Desémber 1966 kalawan alpukah jeung usahana “Panitia Peringatan Hari
Pahlawan Radén Déwi Sartika” di
Jakarta anu diluluguan ku Gubernur Daérah Husus Ibukota Jakarta Raya, Ali
Sadikin, Pamaréntah Républik Indonésia netepkeun Radén Déwi Sartika jadi
Pahlawan Nasional dumasar Surat Keputusan No. 252, tanggal 4 Désémber, nyaéta
dinten dibabarkeunana Radén Déwi Sartika minangka “Hari Nasional”.
Sempalan biografi
di luhur nyaritakeun….
A.
identitas tokoh
B.
riwayat atikan tokoh
C.
riwayat pagawéan tokoh
D.
hal anu bisa dituladan ti tokoh
E.
pangajén/panghargaan anu ditarima tokoh
10. Téks:
Sanggeus
ngadeg sakolana gé, teu saeutik halangan-harungan nu tumiba. Réa anu
nyeungseurikeun kana usaha-usaha Radén Déwi Sartika, nu ngahina kana dirina
pribadi majar “awéwé jalingkak” , malah aya ti antara sadérékna nu ngarasa
hariwang kana cita-citana, bisi ingkar tina ajaran Islam. Tapi Radén Déwi
Sartika henteu galideur, tetep ajeg dina pamadeganana.
Anu teu
kaasup halangan-harungan Radén Déwi Sartika dina ngadegkeun sakola nyaéta….
A.
réa anu nyeungseurikeun kana usaha-usahana
B.
loba nu ngahina kana usahana
C.
teu meunang dukungan ti kolotna
D.
Aya nu ngahina pribadina majar awéwé jalingkak
E.
Sadérékna aya nu hariwang bisi cita-citana ingkar
tina ajaran Islam
11. Kalimah
anu eusina nepikeun béja, sangkan balaréa téh apal kana hiji informasi
disebut kalimah….
A.
rundayan
B.
wawaran
C.
kantétan
D.
pangantét
E.
rarangkén
12. Di
handap ieu nu teu kaasup kalimah wawaran, nyaéta….
A.
Néng Yaya keur gering tipes.
B.
Pa Ukar téh gedé pisan jasana keur urang Sunda.
C.
Karesep Andi téh maca novel
D.
Déwi Sartika téh pahlawan ti Tanah Sunda
E.
Saha anu saré basa Bu Fanda ngajelaskeun materi
integral?
13. Aneke,
cenah, tadina mah. Tayohna Alit těh něněhna. Bungsu ongkoh ti dua sadudulur.
Rakana gě, Tineke, saterusna sok disebat Ageung baě. Atuh dina urusan dines
lengkepna Alit Djajasoebrata.
Kutipan di luhur medar
masalah....
A.
pasualan ngaran
B.
dedeg pangadeg (bentuk fisikna)
C.
kahirupan keur leutik
D.
kaparigelan
E.
kasang tukang kulawarga
14.
Ku lantaran harita nu nyekel kakawasana téh para
ménak nu kacida pageuhna kada adat istiadat,…
Kecap ménak di luhur hartina….
A.
tokoh masarakat
B.
dunungan
C.
pamaréntah
D.
bangsawan
E.
rahayat biasa
15.
Ieu di handap teu kaasup kana jasa-jasa Radén Déwi
sartika, nyaéta….
A.
ngadegkeun “Sakola Kautamaan Istri”
B.
milu bajuang ngalawan pangjajah Walanda
C.
nyusun buku ngeunaan kalungguhan wanoja Sunda
D.
ngasongkeun pamadegan yén adat istiadat féodal téh
bisa dirobah
E.
ngabéla hak jeung kalungguhan wanoja Sunda
|
Sabtu, 09 Mei 2020
LATIHAN SOAL BIOGRAFI (KELAS XI SEM 2)
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar